Hoe werkt PUPS?

Binnen een vast tijdsschema pikken wij bij u op werkdagen en indien wenselijk op zondag tussen 17.00 en 19.00 uur uw bestellingen op. U krijgt van ons magazijnkratten ter beschikking zodat u iedere bestelling in een afzonderlijk krat met bijbehorende klantgegevens kunt aanbieden.
Vervolgens zullen wij in ons logistiek centrum uw bestelling zorgvuldig en naar uw wensen verpakken. Uw (bedrijfs)naam komt als afzender op het pakket en uw klant kan zijn zending middels track&trace volgen nadat het pakket ‘s avonds is ontvangen in het PostNL sorteercentrum.

Op werkdagen verpakken en verzenden wij tot 23.00 alle bestellingen, zowel voor PUPS als voor onze reguliere fulfilment klanten. Deze worden nog voor 00.00 aangeleverd bij PostNL en zij zorgen er op hun beurt voor dat uw pakket de volgende dag geleverd wordt. Pakketten van na vrijdag 23.00 tot zondag 18.00 worden bij ons op zondag verwerkt en maandag al aangeboden op de bestemmingsadressen. Vandaar dat we op zondag ook kunnen collecteren voor verwerking dezelfde dag, hiermee bent u een dag sneller en kunnen uw bestellingen van zowel zaterdag als zondag nog de deur uit. 

Fulfilment volledig uitbesteden

Bij PUPS bent u zelf voorraadhoudend en heeft u de volledige controle over uw eigen voorraad, gebruikmakend van onze service kunt u tot maximaal 18.00 uw bestellingen nog aan onze chauffeur mee geven. U kunt natuurlijk ook gebruik maken van het voordeel om uw bestellingen tot 23.00 's avonds nog te laten verzenden. U brengt dan uw voorraad bij ons onder en wij zorgen voor de logistieke afhandeling zoals inslag, opslag en orderpicking, het traditionele Pick, Pack & Send model. Ook daarbij hanteren wij een vast all-in tarief zonder kosten voor de inslag per product of kosten voor de schapruimte die uw producten innemen in ons magazijn. Kortom, altijd duidelijkheid over de kosten per bestelling.